Štampa velikog formata

Štampa velikog formata ili solventna štampa za spoljnu i unutrašnju upotrebu

Digitalna štampa velikog formata se najviše koristi u reklamne svrhe, kao najbolje sredstvo za povećanje prodaje Vaših proizvoda ali i za povećanje svesti o brendu koji nudite. Uz pomoć dizajna, kvalitetne digitalne štampe i montaže printova na dobrim pozicijama možete povećati posećenost Vašeg sajta, lokala, objekta, regiona. Možete odštampati svoju ponudu i proizvode na posterima i roll-up-ovima i tako obavestiti kupce o važnim ponudama i popustima, ili pak brendirati vozni park i tako se besplatno reklamirati 24h. Raznim opuštajućim motivima u zajedničkim prostorijama i mudrim izrekama u kancelarijama ćete poboljšati produktivnost Vaših zaposlenih i povećati profit! Sajamski štandovi, ponude i novi proizvodi teško bi bili primećeni bez printova i fotografija velikih formata.

Postoji mnogo materijala na kojima se može štampati, za brendiranje izloga i izradu nalepnica se koristi pvc folija. Za brendiranje vozila ili ti auto grafiku se takodje koriste folije ali specijalne cast folije. Veliki baneri se štampaju na ciradi ili na mesh platnu a bilbordi na blue back papiru. U zadnje vreme je dosta zastupljena štampa slika na canvas platnu. Pored štampe (plotovanja) na pvc foliji u mogućnosti smo i da konturno isecamo (katujemo) nepravilne oblike za pvc nalepnice.

Štampa velikog formata nudi široku lepezu proizvoda za unutrašnju i spoljnu upotrebu.

Za štampu velikog formata štamparija Art Vision poseduje štampač renomirane japanske firme Mimaki u širini 160cm. Digitalna štampa velikog formata je osmišljena da u potpunosti olakša proces štampe. Pripremljen materijal sa kompjutera odlazi pravo u mašinu za digitalnu štampu koja za svega par minuta izbacuje više desetina otisaka. Na svakom koraku susrećemo se sa materijalima koji su štampani na štampačima velikog formata, na ulici, u kancelariji, na vozilima, na zidovima, stadionima, u restoranima, poslovnim prostorima, autobusima, dnevnim i spavaćim sobama… Ona je svuda oko nas. Zato je i primena digitalne štampe neograničena. Postoji mnogo materijala na kojima se može štampati, u nastavku smo opisali neke od materijala i njihovu primenu.

MATERIJALI I PRIMENA

PVC folije, samolepljive, mat ili sjajne, providne ili neprovidne, koriste se uglavnom u reklamne svrhe, odnosno oblepljivanje reklamnih tabli, izloga, panoa, brendiranje vozila itd., kao i za štampu nalepnica pravilnih i nepravilnih oblika. Uglavnom za spoljnu namenu jer su otporne na vremenske prilike.

Papir postoje razne vrste papira, blueback se pretežno kosristi za lepljenje bilborda i ostalih velikih površina. Negova najveća prednos je niska cena. Citylight papir je veće gramature (ima različitih gramatura) i najčešće se koristi za postere, plakate.

PVC cerada, sa ringlicama za privezivanje. Koristi se za reklamne poruke na mestima gde je zgodno da se zategne cerada. Uglavnom za spoljnu namenu jer je otporna na vremenske prilike.

Canvas (slikarsko platno) se koristi za reprodukcije umetničkih dela ali i naravno za razne druge namene.

Mesh ili perforirana (rupičasta) cerada, koristi se najčešće pri brendiranju velikih fasadnih displeja izloženih udarima vetra i promaje. Često na fasadama zgrada i većih objekata. Odlikuje je velika propusna moć vazduha zbog rupičaste strukture.Takođe ne zatvara pogled kroz prozore objekta i ne blokira dnevnu svetlost.

One-Way Vision ili perforirana (rupičasta folija). Koristi se isključivo za brendiranje staklenih površina. To mogu biti: izlozi, prozori, staklena vrata ili zadnje staklo na automobilima, pikapovima ili kombijima. Zbog sitnih rupica koje poseduje, iznutra se vidi sve napolju dok kada se gleda od spolja vidi se samo odštampana reklama. Koristi se i kada klijent ima želju da izbrendira izlog, a da sačuva spoljno prirodno osvetljenje.